4-5 November 2010

Igår min mamma hämta min bror från skola för han har rast mellan 11.30-13.30 tror jag. Vi åka till lunch Buffe och vi åt där så jävla god buffe.. Åka och lämna bror till skola igen. vi fara till hem och lugnt. ikvällen har jag lite städat i vardagsrum. den är jävla röran i rum.. Åt blåbärpaaj :). Idag har jag varit till sjukhuset och ta 1 års labb. åka till mammas jobb och handla mat och så så. Vi åt hos dinos och bror hämta posten låda hos posten. Vi far hem och ta lugnt. Jag känner mig lukt illa som gris. Jag duscha mig före jag åka till sjukhus igen och prata med sjuksköterska om det sen fara vi till begravning, fixa ljus till begravning. Hem och busa med hunden lite.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0