Igår och idag!

Igår var jag till stan på lite stund och äta lunch i stan sen fara till tågstation. Jag hitta en tröja är så billigt.. den kosta 99 för rea. Åka flyg till Åland för jag har loov på 1 veecka.. Idag vakna för mamma väckte mig och är jag ensam fram till 09.30 igen bara 1-2 timme sen dom är Hemma. Har varit träna på ca 1 timme sen fara till mammas jobb och ska äta lunch med bror sen åka till apokotet, åka tillbaka igen till mammas jobb för vi hämta mamma. Vi äta kött skivor typ med bulgrien ris * dålig mat namn *:P. Efter äta vi blåbär.. Muuuuummsss :)
Vad ska jag göra imooorgon?? :/
Skriv mer imorgon kanske

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0