Svara från Frågestund 1

Wilda:

1. *vad tycker du om min blogg?
2. *Trivs du bra i mogård? (stava)?
3. *När kommer du tillbaka t Manilla?
4. *Vem är din bästavän?
5. *Lägg in mer bilder från din nya kamera?

Jag:

1. Din blogg är jättefin
2. Nej och Ja, Nej för jag vill inte vara bo där och Ja för jag är glad att jag få t.ex 1 läxa på  1 gång i veckan och idrott ibland :).. jo du skriv rätt Mogård..
3. Men jag kommer till manillaskola på den 13 dec och Jag vet inte riktig än när jag kommer tillbaka till manilla :(.. Saknar er..Kanske efter julen kmr jag tillbaka..
4. Hmm, ni :) gilla inte dom sär grupp!
5. Joo, Ska kanske snart kommer in mer bilder som jag fota..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0