! love ?

Förra veckan så jag fryser när kom jag till Norrköping. Jag har mycket göra för jag träna nästan alla dagar utan helger.. samma här veckan så båttom för jag städa allt men inte minibuss och köket..Igår blev jag till skola och kram kram Elvis sen efter före lunch då blev han för första gång kyss med mig. Efter lunch igen före älskling åka till Örebro och jag åka hem till Åland. Jag kommer träffa han igen på onsdag och fredag :)...
Idag far till stan och liten shoppa med mamma för jag behöver form med behå och vinterskor. Den är jävla skönt och den är ganska dyr. kosta ca under 50 och över 40. Köpa julklapp till min bror. Sen kom mammas kompis och fika hos bageri tror jag.. Sen köpa jag och mamma godis för helg mys.. Vi tog liten promenad till mataffären och mammas kompis köra åt mig och mamma till hem... kom jag hem igår ikväll.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0