Meen faan...

Ursäkta mig att jag har inte skriv så längre på 1-2 veckor för jag bor i behandelsehem. den är jävla behandelsehem... Jag tycker bäst att jag vara hemma för vara fri och som helst att göra.. 

Jag måste behöver ha mer kläder.. Jag blir sugen att köpa mer kläder... Den jävla fryser för snart vinter kommer hit :(.. Vill jag ha sommar för den är varmt men den är jätte varmt för jag palla inte ha det så varmt.. :P... Men skönt att åka pulka? :)

Jag har varit på begravning igår..Vila i frid Gammel mormor...
Fika och äta middag hos Mormor'morfars sommarstugan sen far vi till hamnen båten sen åker båten till åland...



Come strax Christmas night the two month... (v) ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0