Lite längre borta från blogg?

2 veckor sedan har jag varit med en kille som ska jag lära att känna varandra.. En dag efter då ses vi igen och hos killen, lära han med teckenspråk självklart med bilden för bokstaver..
förran vecka hade jag köpte en mobil till mig.. Hade jag varit nästan hela dagen på rockoff och på slut då fin raketer tycker jag :).. Träffa hansi på lite stund sedan yvonne & stefan.. På söndags träffa och hos de för hundträff + fika.. Så gullig min hund sitta/stå att titta på hela tiden mot katten sen springer hon t katten men katten hann upp till träd sen ner & upp igen.. igår träffa jag killen och sitter på ute vid vatten så mys ser ut på ön :) Idag har jag varit till Sjukhus sen Byggvaru och far hem. Liten stund då far vi t mammas jobb för lämna mamma där att jobba sedan till Sparhallen. Handla lite till mig att äta asså måltider.. Sitter och ligger på ute för fin väder men lite för varm :)...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0