Örhänge och gör?

I förra veckans fredags då åker jag till nkpg och på lördag, åker vi till tiovli och rensa lite saker på ute hos hemma.. söndag är vila dag sen vi snacka lite om spöke i hus men sen märke vi inte sant för spöke finns sen prata vi om lite skola.. Start på måndags.. Men det gick bra och jag blev ganska trött nästan alla dagar utan 1-2 dag sen kom jag hem på fredag till nu.. Åker vi igår till erik mattsson * affären * och köpte lite kläder,plånbok sen dricks med snacks :) Idag har vi varit vara hemma och klippa klor på min hund.. Nu är jag vid datorn och väntar på älsklingen kanske kom in msn ( kanske kom jag vakna på natten ).. Det är imorgon som ska jag måste åka till nkpg igen :( och :)
Kanske kommer vi att stan med sandra + några imorgon kväll..

Jag skulle ja vill ha falsk töjning ( örhänge ) sånt.....
Ni vet att vi hatar mkt skolan men viktig teckensopråk och olika ord! :P
// ÅDF

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0