6x sjukt om 1 dag då blir det julafton 2011

Hej GÄSTER

Jag kommer hem igår på dagen... Jag tänkte blogga igår men har ingen tid att skriva....

WOW, tiden gick snabbt och nu är det imorgon julafton...

Måste göra paket idag eller imorgon före kvällen.. Köpte 3 stycken olika cider med a-fri och tror ja mamma ska köpa 4pack julmust då blir 7 stycken flaskor...

Jag längtar mest är 18 år ska ja blir det... lycka till mig själv ;)...

Nu ska jag logga ut och in igen till annan blogg...

någon som visste inte att vi har en till blog men jag har en till också.. då har vi 2 st som nya...
Har en till blogg som heter och någon vill ha min blogg så kan skicka mig på msn eller pm i facebook så kan ja ge er! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0