2 weeks away - 2 veckor bort

English-engelska
Yesterday becomes autumn holiday now and I've got on one week ago Monday,I returned to the clinic. I sleep there in a day then go to Örebro in the morning we are going there to try line applications due to high school. I get free from the staff on the type kvällarstid and I'll sleep there in Örebro for 2-3 days then go back to treatment again .. I leave on Friday and think it will be clean then Fredagsmys with young people .. Longing for three weeks when I go back home .. Longing for 4 weeks then I and some of the young people going to the cinema and watch Breaking Dawn, damn good movie because it's so loving movie .. I think it is as a result do not know the dates of movies ...
Swedish- Svensk

Igår blir höstlov nu och jag får lov på 1 veckan sen måndag måste jag tillbaka till behandlingshem. Jag sova där på ett dygn sen fara till Örebro på morgonen för vi ska där att prova linje program pga gymnasiet. Jag får fri från personal på typ kvällarstid och jag ska sova där i örebro för 2-3 dygn sedan åka tillbaka till behandlingshem igen..Jag har ledig på fredag och tror det blir städa sedan fredagsmys med ungdomar.. Längtar om 3 veckor då åker jag hem igen.. Längtar om 4 veckor då blir jag och några av ungdomar ska till bio och titta på Breaking dawn för fan bra film för det är så älska film..Jag tror det blir så pga vet inte datum för bio...


Vad gör jag nu efter blogg skrev?
Nu ska jag kolla på tatuering och piercing för jag vill ha eller inte olika slags sånt.. ;) Sedan efter tänkte jag kanske se på filmen..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0