9 oktober 2011

Hej bloggs gästerna!
Förlåt mig att jag märkt inlägg in 3 st... Förra helgen var as bäst och kul med 2 tjejer.. vi bada och varit till kolmården.. måndags kaos med 1-2 personal på kvällens tiden.. Jag har färgat söndags :).. Jag gilla den färg på håret som jag har det nu.. Sedan har jag varit till Linköping med andre,markus,umut och föreläsning av Mikael Andersson som har hänt sin liv, m.m.. det är as riktig spännade berättelse.. men är det sant berättelse... Jag har varit mådde dålig pga kropp är tung, förkylning och hosta till torsdag sen kom det igen idag :(.. Jag känner mig är något fel på mig att jag åt lite mat på middagstid.. Nu är lite bättre med förkylning.. Jag fick veta av personal att ja ska åker kvälls flyg mot Arlanda pga morgonens flyg var fullt då säger jag lycklig :)... jag slippa innebandy och m.m :)... Nu har jag tråkig och smsa med Aryan..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0