Hatar hösttermin?

Det gör att vi blir sjuk pga förkyld,hosta,* svullnad hals * olika allt :(...

Nu har jag hosta hela tiden typ på 2 dygn gått... förkyld har gått långt.. det vill jag allt ska borta!

Nu ska jag väntar på min kille skulle komma in msn på idag pga prata om höstlov då kanske kom jag till Stockholm på helg eller på vardagsdagar... Jag komma kanske stanna på en vecka för att mysa med min kille :).. om det blir sov över + träffa då säga det har gått snart 3 månader sedan har vi sist lust :O...  hemsk tycker ja.. Nu är ett måste för mig och min kille :)... Min hjärta slår slår som föralltid för kärleken är as stark om man älska :)...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0