So nearly there

Det är sjukt bara har jag 11 dagar på mig att sista adjö 17 årsdagen och bli myndig.. 15 dagar tills åker jag med några till Sälen och vara där på 3 dygn sen åker hem.. Jag vill komma vara med till Ålands mässan så hoppas fick jag åker hem. Herregud gick jag sista grundskolan sedan flytt till örebro om 3-5 månader..Tiden gick så så snabbt..Börjar jag sommarjobb hos pectus eller Kantarellen eller La strada.. Någon gång ska jag åker till Stockholm för träffa Violya,Sanna, kanske min kille med och m.m på sommarlovet.. :)
Nu vill jag boka och gå till tandläkare och ta bort den små tanden som växter utanför tanden asså på hud precis bredvid tanden..Det ska jag göra på någon vardagar.. Det är dum att jag undrar om jag hoppa av gymnasiet skolan men jag kämpa fram till gymnasiet tog slut asså student. 

Jag blev sugen att vill ha en tandpiercing och vit chilchucha+tatuering star på nacke..
MVH PERNILLAAAA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0