Blev jag ledsen att min hemresa-semester tog slut..

Tiden gick fort..
Jag har varit vid datorn,sjukhus,typ allt som jag har varit göra på 3 veckor...
nu sakna jag älsklingen.. Träffa han sist igår innan åker jag hem... men tack för varit jag hos dig på 3 dygn.. det var typ allt underbara resa haft jag det...  Jag orkar inte alls tillbaka till norrköping och gå skola + sånt sånt... Jag börja att söka bostad och jobb...Jag ska kanske chatta med arbetesförmedlingen om jobb typ.....  Tror det blir nog på fredag igen hemresa :).... sjukt om 2 månader kvar då bestämma jag själv utan någon bestämma.. Jag komma kanske flyttat ut på sommar så undrar om jag ska gå folkhögskola i stockholm samdigt jobb och bostad eller utan fsk... jag undrar det fortande och ta tid att undrar... imorgon går jag till ÅHS sjukhus kanske pga trötta på min rygg och andas+ klia typ arm, någotans som skapa röd lite bara... fick jag snällan klia...

Kommentarer
sia !

lool ja kliar också fan överallt typ ska göra allergitest den 18 januari ;ppppppp hate it !

2012-01-11 11:03:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0