Sjuk :(

Jag har börja lite svårt att sova tidigare.. Jag sova typ mest klockan 4 på morgonen... En person tror jag skoja att jag är sjuk men ursäkta det är jag sjuk på måndags morgonen.. idag är det lite kvar fortande pga mage gör ibland konstig... Det behöver jag luft verkligen men det gjorde jag ganska nyss med hunden...  Nu kolla jag på resans sidan för blev sugen att resa... Jag ska komma kanske att åka till hvb imorgon kväll...  Blev jag lyssna på mammas berättelse om hon var gravid med mig och mina syskon.. Då blev jag sugen att skaffat barn typ här året! :)...Jag kolla igår och idag med min gamla bild från 2008 eller 2009 till nu... Det var så annorlunda ansikte på mig :O... Det säger en vän också om jag var annorlunda ansikte från gamla tiden...

Kommentarer
sandra :D - din behandlingskompis hahah

du måste fanimej komma tbx för du vet varför !!!!!!!!

2012-01-11 11:02:34
sandija-döv-fotografier

sv. tack att du valde ;D

2012-01-15 22:12:24
URL: http://kwieien.blogg.se/
Filmskribenten

Gillar du att titta på film, men har svårt att bestämma dig? Besök gärna min blogg :) Tack på förhand! :)

2012-01-15 22:19:03
URL: http://filmskribenten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0