Stockholm helg :) och :(

På fredags vakna jag ungefär 10 över 6 och klä på mig sedan äter jag lite frukost innan åker jag till tågstation... Åker jag kl 7.15 till stockholm sedan fyllt jag in ACESS kort för 72 timmar och fara till min skolan för ska disktura med lisa om ansökan gymnasiet efter skolsysterska vill prata med mig liten stund... skolsysterska prata om med mig för gamla tiden papper sedan äter jag lunch med dom efter åker jag till stan och handla kläder och skor som allt är rea :)...shoppa lite igår igen sedan åker jag och mamma till mormor pga hennes födelsedagen+ sova över... 2 dagar sedan sova jag o mamma över min moster...igår kvällen åker mormors barn hem då några minuter efter går jag till centrum att träffa en vän... Min vän bjuder mig pizza,cola,tobak.. vi fick att åka runt på typ 4 timmar bort sedan åker hem t mormor och data lite stund efter sover jag och idag promenad jag med mormor,morfar och mamma runt typ 15-30 minuter.. mormor ropa mig pga går vilken väg men jag hörde inte sedan mamma sa mormor ropa mig då märkte jag mamma hade inte berätta dom för jag är döv nu pga hade ci förut... Då börjar jag bli förbannad på mamma för mamma har inte berätta allt typ hennes mor o far + moster visste inte att jag är döv...Jag blir irriterad att allt med mina släkt som kan inte teckenspråk... jag sa t mamma om du har inte lära dom då kom jag inte kanske hit t t.ex mormor,moster pga svårt prata med dom för kan inte teckenspråk utom våra familjen.. jag hade kämpat från föddes till nu för de kunde inte teckenspråk..  men jag stolt över att min familj kan teckenspråk om de gjorde inte det då redan jag är fan kämpat men gjorde inte det :)... Jag blir besviken på familjen för lära inte dom men jag blev glad med av en kusin som vet jag är döv och har inte ci på mig så han tänkte på mig att skall jag ha text i tvn ( hände i somras ) då annat av min kusin sa varför text på det.. sen min av en kusin sa hon är döv så behöver ha text då paff han.... Det är mina resan är nöjd och lite sådär..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0