sur eller glad

förrigår och igår har jag träffa en vän.. Jag hade varit vakna på 26-27 timme.. Jag har tog promenad idag från mitt hem till stan pga tog ut pengar sedan går igen tillbaka hem då gick jag direkt toa.. Om typ 5 min måste jag gå ut pga träffa en vän... Sedan går jag hem och sitter direkt framför datorn till nu :P.... Jag skicka till min kille om nästa vecka...Det är jobbig att ingen svarar av det... blir lite irriterad av det...Det blir att ja och min familj far till stockholm för fira min mormors födelsedagen.. jag börja undrar att träffa min kille.. kan inte sluta att tänkte på han...Älskar han så mycket i mitt hjärta... Nu är ja fortande cama med en kille som teckna ASL...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0