Happy?

Jag menar att jag känner ingen mig själv för 18 års... Det känner bara lite och det det är inte min dag dag känns som... Det är verkligen mitt dag dag! Vara glad mig själv att kan köpa som helst t.ex cigg, typ allt...  Jag har varit till Sälen i söndags till torsdags då åker hem och packa om igen pga hem igen till Åland igår.. Åker tåget till stockholm sen byt mot vikinglines buss.. Träffa först Nabil på liten stund och fick jag gullig av han två stycken present.. Jag ska till Baltichallen ( åland ) med pappa sen kanske träffa vän Aryan.. Imorgon ska jag åker tillbaka till Norrköping sååå sur... Vill vara hemmmmmmaa men lugnt snart kom fram sommarlov om 3 månader kvar sedan börjar jag jobba hos hmm kanskw pectus eller kantarellen men ska få höra av de typ vid maj... Snart dags måste köpa kläning till skolavslutning.. Nu ska jag surfa hos facebook sen röker jag ut.... :) BLINK BLINK BLINK :) // Pernilla ( perny ) <333333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0