känns som jag blir sjuk..

Det har jag börja yr igår imorse till nu är fortande kvar.. förkyld lite snällan och någon i hals tror jag den är mandlarhals. Jag börjat röka på 80-100 procent för 2 veckor sedan..  Jag är i bussen mot Stockholm och ska träffa Nabil i stan liten stund sen åker jag SJ-tåget mot nkpg...  Sedan får jag åker hem om 2 veckor.. Det börja jag undrar om ska fara till stockholm för träffa vänner,folk och sova över.. Måste jag börja handla kläning till min skolavslutning eller bäst nog ska jag kolla genom kläning för vad tycker och passar mig..  det är tiden så fort då 2 snart 2 månader kvar till skolaslutning och slutar jag att gå till grundskola byt till Gymnasiet :(...
Snälla vad ska jag skriva om för syfte kan få kommentera från folk?

Eller slutar blogg? det vill jag inte ju?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0