Nyklippt

Jag är jättenöjd med min nya stil håret.. Det måste jag tvugna mig klippa hos frisör igår för sliten och vill ha nytt stil..

Se här?
Före
Efter

Obs, jag har inte färgat håret..

Hallå alla har inte kommentera hos GISSA om de gör inte då lägger jag inte ut bilder och kommentera???
om flera har kommentera då lägger jag ut bild och kommentera.. ;)...

Ska ha födelsedagsfest imorgon sedan måste jag tvugna packa mig igen på lördag ikväll eller söndag morgon då åker jag båten till stockholm sen träffa Nabil liten stund innan åker jag tåget..

Åker jag hem igen på 5-6 april pga påsklovet börja och åker jag tillbaka hem på den 16-17 april.. Jag undrar om jag ska tänkte far till stockholm för träffa ngn? shoppning? släktingar? kompisar? vännen? förhållande?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0