STRAX!!! dags myndig :)

Jag fyller år på onsdag och bjuder skolhemmet.. Imorgon åker jag till sjukhus eller stan först för lämna FPA papper och gå till banken för hämta 18års grejer som ska ja få det. ( vet jag inte vad de tänkte ) så spännade!!!!!!!!! Jag fick hemresa på mammas jobb veckan pga träff överläkare. Jag ska få veta av en personal imorgon om hur blir hemresa.. hoppas på 16-19mars åker jag hem pga mässan vill jag se där..puls ska planerar födelsedagen fest...... det säker komma jag älska de..

Hoppas jag få läkarintyg godkänd då blev ja lycklig att har önska köra bilen..


Nu är jag klar att skriva så!

mvh pernilla

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0