Det var typ första gång för mig att bli nöjd.

Torsdags träffa jag en vän som vi hade ses sist ungefär före jullov.. Förrigår gick jag med mina föräldrar till stan och kolla klänning till mig sedan till mobil för ändrats hemadress från pappa till mig. Igår varit till stan igen med mamma och bror för kolla klänning + skor.. Nu har jag köpte klänning + skydd mot mage.. På kvällen kom besökte hos oss och prata om hundar och sånt blabla så jag hör inte i 2 timmar. Idag vakna jag och mamma sen väcka dom + En hundvän brukar jag nog säga. Hundvän ringer till oss hemma för dags redo med min hunden gå ut med hundvän+ hans flickvän promenad ca 1 tim 45min. Hunden blev så slut efteråt när gick med de och lugnt mer än förra gång. Hon kommer att förstå som vi bestämmer över henne. Imorgon kommer han promenad med henne igen. Jag tycker han är bra som gör med henne. Men för mig har inte tålamod med henne.. Jag har inte så bra kraft i kroppen och min kroppen är världaste lite konstig, slö. Det är allt som jag nöjd med vår hunden som börjar att förstå. Om 2 dagar kvar tills åker vi till Dalarna med skolresa sen på torsdag blir jag hämtad av en personal ska skjutsar till min skolan och ha socialmöte efter kom jag kanske hem till Åland igen. Nästa vecka åker jag kanske till stockholm och sova över min moster för träffa min pojkvän + kanske skall jag kolla igen för sko. Hjälp mig att vad ska jag köpa födelsedagen till min pojkvän? FÖRSLAG NÅGON? // PERNY :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0