Not fun weekdays och 1 månad tsm med gulle på söndag.

SÖNDAG var jag och några jobba med ved i 3 timmar då blev jag förkyld sen borta.

MÅNDAG blev jag hosta på natten och svårt sova. På kvällen var jag med några tjejer åkte till tivoli och prova åk med batman obs första gång efter tog vi kopp ( vad heter det ) efter helt plösigt känner jag typ varm på min ansikte och min ögonen var typ trött men verkligen är jag inte + blek.. En person säger någon vill hem då säger jag ja vill jag för känner mig så inte mått bra så en tjej med också hem. Då är vi hemma och social till klockan 10. Gick upp och sova men lyckas aldrig fram men ibland fick jag lyckas somna.. Jag ville kolla om jag har feber men är det inte bli feber. Jag väcka en person för har jag så svårt sova+ 0 social. fick jag social från halv 3 till 3 med drick te sen ligger mig och försökte sova.

TISDAG blev jag så trött kl 6 pga svårt sova mer sen för vakna o sova typ varje tim från 4 till 6 sedan gick jag ner till vardagsrum att se på tv då blev jag somna några minuter efteråt. Vakna jag igen klockan före 8 då en tjejen trodde vi ska vakna typ 8 men verkligen 10.. Sånt livet hänt. Vi blev social typ till halv 10 då några person kom och såg mig att jag mår inte verkligen bra. de upptäckte min ögon var typ trött och röd sedan säger jag ha svårt att svälj mig i hals så fick jag bara ät banan och dricka typ halv liter om dag. De tvugna att åk till apotek och köpa febertemputerat då kolla mig.. Det blir 38 sedan 37 vid kvällen 39,1..

ONSDAG blev jag hemma från skolan för vila från igår sedan bada jag liten stund.. Så jobbig med min öron och halsslem med svullnad+ förkyld..Tvugna jag gå och tvätta med mina kläder för hemresan imorgon + slippa matlagning pga sjuk ( vila )..

TORSDAG blev jag typ samma igår men lite mer bättre. Gick ut och promenad med hunden sedan duscha efter vila jag 5 min sen städa jag runt i köket. Äter mat sen städa försätt köket och tvätt golvet+ dammsugare i rum efteråt då packa jag inför hemresan idag och disktuera med en person. SEN HEM KVÄLLEN :)

IDAG blev jag till sjukhus för tog blodprovet sedan besökte hos Åsa och Saga i barnavdelning. Far vi till stan och åt jag raggmunk m fläsk efter åker vi till apotek för köpa ja förkyld + halsslem. Lite bättre med hosta och förkyld men förkyld är borta nu :) Så nöjd är jag nu för ska ja åker till STOCKHOLM imorgon pga shopping + träffa min älskling som ska bli firar 1 månad tillsammans på söndag :)..

IMORGON ÄR DET I STOCKHOLM SEDAN HEM TILL ÅLAND PÅ KVÄLLEN.

39 dagar kvar tills skolaavslutning.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0