WHY?

Jag sitter på bussen mot KAPELLSKÄR från STOCKHOLM nu. Jag chattar med min '' granne '' och kort stund har jag chattar med min kille men han är ute och springa nu. Det är verkligen åker jag hem igår men blev bokad in till idag pga teatern i örebro igår kvällen. När är jag i bilen då blev så trött och sova till framme då sover jag på min sängen. Packa jag idag och duscha sedan åker till TÅGETSTATION. Varit sitter i cityterminalen typ 1-2 tim sen gå till bussen och nu är jag i bussen.. Typ kl 5-6 då är jag hemma i ÅLAND.

Kommentera?
Jag blir glad när ni ska kommentera på min inlägg.
Så kan jag kommentera på din blogg också.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0