Nu är jag på skolan

Gammal bild från 22 augusti ( första dagen för skoldag )
Nu är ja på skolan och ha rast.. Jag åt precis nyss maten KÖTTFÄRSLIMPA MED POTATIS. Efter skolan ska jag gå till lägenheten med granne sen sov vi för att vi är trött så vila oss innan middag fixa maten. Fixa lampa kanske sätta på taket och hammer med spik till vägg för spegel. Kanske städa jag idag och imorgon om jag har tråkig. Ganska precis nyss granne frågade mig om jag vill följa med att till centrum och kolla hos mediamarkt imorgon vid kvällen. Måste jag göra kanske på kväll
- Fixa ja med photoshop i datorn.
- Halloumi är så MUMUMUMS så heter den.
- Ta fler foto som helst ide.
 
Det syns som stek för halloumi.. Tips er så ni kan köpa den och skära typ vad du vill bit ska så det.. FÖRST vatten på den sen skära och in till stekpanna tills brun sen vänd och försätta.. Den blir KLAR..
 
Försätt jag skriva på ikväll? Svar: FÅR SE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0